• Şubat Ayına Özel Tüm Halılarda 20% İndirim

  • Giriş Yap
Whatsapp

İptal ve İade Koşulları

İADE VE DEĞİŞİM ŞARTLARI

Bölüm 1.

My home müşterileri, cayma haklarını kullanarak, myhome.com.tr sitesinden aldıkları ürünleri fatura tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde iade ederek tam para iadesi talep edebilirler. Kişiye özel ürünler cayma hakkı kapsamı dışındadır, iade veya değişim yapılamaz.

Tam para iadesinin talep edilebilmesi için ürünlerin aşağıdaki şartlarda iade edilmesi gerekmektedir;

  • Herhangi bir zarar görmemiş
  • Poşetinde ve ambalajında
  • Tüm evrakları tam (Faturanın aslı, sevkiyat etiketi vb.)
  • İade sebebini açıklayan bir not eşliğinde

Bölüm 2.

Aşağıdaki maddelere dikkat ediniz;

Müşterinin sorumlulukları:

- Ürünün My home’ma güvenli bir şekilde ulaştırılması için doğru ve tam adresi yazmak, (Etiketine şirket ismi yazılmadan yalnızca adres bilgisi verilen kargolar taşıyıcı firma tarafından kaybedilebilir ya da yanlış kişi/kuruma teslim edilebilir)

- Ürünün güvenli ve sağlam olarak paketlenmesi ve gönderim yapılırken ürünün satış bedelinin tamamı üzerinden sigortalanması.

My home kayıp ya da hasar görmüş paket ve ürünlerden sorumlu tutulamaz.

My home anlaşmalı kargo şirketleri ile iade edilen ürünlerin gönderim ücretlerini karşılar, Anlaşma olmayan kargo firmalarından gönderilen iadelerden My home sorumlu tutulamaz.

Bölüm 3.

İadeler My home tarafından en hızlı şekilde işleme alınacaktır. Para iadenizin yapılması için ürünün My home’ma ulaşmasından sonra 7-10 iş günü geçmesine izin verin. Ürünün ulaşması ve incelenmesini müteakiben, My home sizinle telefon ve/veya e-mail yoluyla iletişime geçerek ürünün teslim alındığına dair bilgi verecektir. İncelemenin sonucunda, iade edilen ürünün durumuna ilişkin herhangi bir sorun ya da soru söz konusu olursa sizleri bilgilendireceğiz.

Bölüm 4.

İade ve Değişim Şartlarına uymayan (Bölüm 1’e bakınız) ürünler kabul edilmeyecek ve alıcının adresine geri gönderilecektir. Lütfen halıların üzerine yazı yazmayınız ya da etiket yapıştırmayınız.

My home yönetiminin öncelikli olarak onayı olmadığı sürece 14 günün sonrasında iade edilen ürünler kabul edilmeyecektir. My home, özellikle hediye niteliği taşıyan ürünler gibi özel durumlarda müşterilerinin mağduriyet yaşamaması için elinden geleni yapacaktır. Ancak on dört (14) günü geçen sürelerde iadeyi kabul etmeme hakkını saklı tutar.

Bölüm 5.

My home’dan alışılmadık şekilde hatalı ürün gönderimi söz konusu olduğu takdirde, lütfen bizimle telefon ya da e-mail yoluyla iletişime geçiniz. Ürünün adresinizden alınması için gerekli işlemleri başlatacak ve hatalı gönderilen ürün tarafımıza ulaştığı gibi doğru ürünleri adresinize göndereceğiz. My home hatalı olduğu durumlarda müşteri hiçbir şekilde kargo ücreti ödemeyecektir.

Bölüm 6.

Eğer kusurlu olduğuna kanaat getirdiğiniz bir ürün teslim aldıysanız, hatayı gösteren kanıtlar sunarak (fotoğraf, video vb.) lütfen hemen My home ile iletişime geçiniz. En kısa sürede ürünlerin iadesi için gerekli işlemleri başlatacağız. Kusurlu olduğu belirlenen ürün tarafımıza ulaşır ulaşmaz muadil ürün tarafınıza gönderilecektir.

Ürün eğer para iadesi sebebiyle gönderildiyse standart iade politikası (Bölüm 1) geçerli olacaktır.

Bölüm 7.

İade sebebi her ne olursa olsun, müşteri her zaman ürün iade için kargoya verilmeden önce My home’mı bilgilendirmek ile yükümlüdür.

Bölüm 8.

On dört (14) günü geçen sürelerde iade edilmeyen ürünler yalnızca tamir edilebilir yada yenisiyle değiştirilebilir, para iadesi yapılamaz. Tamir edilmiş/yenilenmiş ürünün kargo masrafları ise My home’ma aittir.

 

 

Size daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Kullanımı ve Kişisel Verilerin Korunması hakkında açıklama metnini inceleyebilirsiniz.