İADE VE DEĞİŞİM ŞARTLARI
Bölüm 1.
My home müşterileri, cayma haklarını kullanarak, myhome.com.tr sitesinden aldıkları ürünleri fatura tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde iade ederek tam para iadesi talep edebilirler. Kişiye özel ürünler cayma hakkı kapsamı dışındadır, iade veya değişim yapılamaz.
Tam para iadesinin talep edilebilmesi için ürünlerin aşağıdaki şartlarda iade edilmesi gerekmektedir;
Bölüm 2.
Aşağıdaki maddelere dikkat ediniz;
Müşterinin sorumlulukları:
- Ürünün My home’ma güvenli bir ÅŸekilde ulaÅŸtırılması için doÄŸru ve tam adresi yazmak, (Etiketine ÅŸirket ismi yazılmadan yalnızca adres bilgisi verilen kargolar taşıyıcı firma tarafından kaybedilebilir ya da yanlış kiÅŸi/kuruma teslim edilebilir)
- Ürünün güvenli ve sağlam olarak paketlenmesi ve gönderim yapılırken ürünün satış bedelinin tamamı üzerinden sigortalanması.
My home kayıp ya da hasar görmüş paket ve ürünlerden sorumlu tutulamaz.
My home anlaşmalı kargo şirketleri ile iade edilen ürünlerin gönderim ücretlerini karşılar, Anlaşma olmayan kargo firmalarından gönderilen iadelerden My home sorumlu tutulamaz.
Bölüm 3.
İadeler My home tarafından en hızlı ÅŸekilde iÅŸleme alınacaktır. Para iadenizin yapılması için ürünün My home’ma ulaÅŸmasından sonra 7-10 iÅŸ günü geçmesine izin verin. Ürünün ulaÅŸması ve incelenmesini müteakiben, My home sizinle telefon ve/veya e-mail yoluyla iletiÅŸime geçerek ürünün teslim alındığına dair bilgi verecektir. İncelemenin sonucunda, iade edilen ürünün durumuna iliÅŸkin herhangi bir sorun ya da soru söz konusu olursa sizleri bilgilendireceÄŸiz.
Bölüm 4.
İade ve DeÄŸiÅŸim Åžartlarına uymayan (Bölüm 1’e bakınız) ürünler kabul edilmeyecek ve alıcının adresine geri gönderilecektir. Lütfen halıların üzerine yazı yazmayınız ya da etiket yapıştırmayınız.
My home yönetiminin öncelikli olarak onayı olmadığı sürece 14 günün sonrasında iade edilen ürünler kabul edilmeyecektir. My home, özellikle hediye niteliği taşıyan ürünler gibi özel durumlarda müşterilerinin mağduriyet yaşamaması için elinden geleni yapacaktır. Ancak on dört (14) günü geçen sürelerde iadeyi kabul etmeme hakkını saklı tutar.
Bölüm 5.
My home’dan alışılmadık ÅŸekilde hatalı ürün gönderimi söz konusu olduÄŸu takdirde, lütfen bizimle telefon ya da e-mail yoluyla iletiÅŸime geçiniz. Ürünün adresinizden alınması için gerekli iÅŸlemleri baÅŸlatacak ve hatalı gönderilen ürün tarafımıza ulaÅŸtığı gibi doÄŸru ürünleri adresinize göndereceÄŸiz. My home hatalı olduÄŸu durumlarda müşteri hiçbir ÅŸekilde kargo ücreti ödemeyecektir.
Bölüm 6.
Eğer kusurlu olduğuna kanaat getirdiğiniz bir ürün teslim aldıysanız, hatayı gösteren kanıtlar sunarak (fotoğraf, video vb.) lütfen hemen My home ile iletişime geçiniz. En kısa sürede ürünlerin iadesi için gerekli işlemleri başlatacağız. Kusurlu olduğu belirlenen ürün tarafımıza ulaşır ulaşmaz muadil ürün tarafınıza gönderilecektir.
Ürün eğer para iadesi sebebiyle gönderildiyse standart iade politikası (Bölüm 1) geçerli olacaktır.
Bölüm 7.
İade sebebi her ne olursa olsun, müşteri her zaman ürün iade için kargoya verilmeden önce My home’mı bilgilendirmek ile yükümlüdür.
Bölüm 8.
On dört (14) günü geçen sürelerde iade edilmeyen ürünler yalnızca tamir edilebilir yada yenisiyle deÄŸiÅŸtirilebilir, para iadesi yapılamaz. Tamir edilmiÅŸ/yenilenmiÅŸ ürünün kargo masrafları ise My home’ma aittir.